loading...

رزروهتل

رزرو انلاين هتل،خارجي ،داخلي

بازدید : 88
11 زمان : 1399:2

شرايط اخذ ويزاي كانادا


با توجه به توريستي بودن اين ويزا بايد توجه داشت كه متقاضي سفر به كانادا بعنوان گردشگر و توريست نيازمند سوابق سفر مستند(Travel History) در 5 سال اخيرميباشد، بويژه سوابق سفر به كشورهاي توسعه يافته مانند كشورهاي عضو پيمان شنگن،استراليا، انگلستان، ژاپن، كره جنوبي، امريكا و ... . بديهي است كه نبود حداقل يك ويزاي معتبر در سوابق سفر 3 سال اخير، بزرگترين مانع در دريافت ويزاي توريستي كانادا خواهد بود. شركت خدمات مسافرتي اين نويد را به شما ميدهد كه براي سفر به اروپا در جهت افزايش اعتبار پاسپورت و تكميل سوابق سفر در كنار شما خواهد بود. اين دسته از متقاضيان ميتوانند از بسته هاي سفر متنوع اين شركت به مقاصد و شهرهاي مختلف اروپا همچون اتريش، هلند، جمهوري چك، فرانسه و ... بهره مند شوند.

فرايند اخذ ويزاي كانادا

  • تقاضاي دعوتنامه از كانادا
  • اقدام به ترجمه مداركي كه نياز به ترجمه دارند
  • تكميل ساير مدارك و فرمهاي آنلاين سفارت
  • انجام واريزيهاي سفارت بصورت آنلاين
  • سفر به استانبول جهت انگشت نگاري در دفتر شركت VFS
  • دريافت جواب ويزا
  • پيكاپ ويزا

چرا تور كانادا

تور ارزان كانادا


مي‌توان كانادا را سرزمين معماري‌هاي شگفت انگيز خواند. هر شهر با بنايي سحرانگيز به مانند نتي بر كليدهاي اين پيانوي اصيل انگليسي فرانسوي نشسته است و هزاران هزار موسيقي ناب را همگام با طنين جاذبه‌هاي سبز و سرد طبيعت اين كشور نواخته و خالق اوج و فرودي عجيب از وراي برج‌هاي سربه فلك كشيده در امتداد آبشارهاي خروشان شده است. هر لحظه با هويتي خاص در ذهن ثبت خواهد شد و تعادلي دوگانه از سختي سازه‌هاي سرد تا نرمي درياچه‌هاي درخشان و از سكون برج‌هاي سر به فلك كشيده تا جنبش رودخانه‌هاي وحشي را در روح القا كرده و دفتر خاطراتتان را آكنده از لحظات شيريني مي‌سازد كه زماني تحققشان در رويا ممكن بود. به خواندن ادامه دهيد تا سرّ جادوي اين سرزمين را در پس قالبي چند گانه از مصنوعات بشري و طبيعتي بكر دريابيد.

رزرو تور كانادا

تور كانادا
در تور كانادا با ما همراه شويد تا يكي از گرم‌ترين و سرزنده ترين سفرهاي خود را در يكي از سردترين كشورهاي دنيا تجربه كنيد. آژانس هواپيمايي دلتابان با سالها تجربه در زمينه اخذ ويزاي معتبرترين كشورهاي دنيا، اجراي تورهاي كانادا و همچنين اخذ ويزاي توريستي مالتي كانادا بصورت تضمين شده با همكاري بزرگترين كمپاني گردشكري كانادا اين اطمينان را به شما ميدهد تا آسوده خاطر با تيم حرفه اي ما مراحل اخذ ويزاي خود را طي نماييد.


مزيت هاي ويزاي كانادا


ويزاي مالتي كانادا (چندبار ورود) به شما اين فرصت را ميدهد تا طي 5 سال زمان كافي براي بررسي محيطي اين كشور پهناور را در سفرهاي گوناگون داشته باشيد. شما ميتوانيد در زمانها و فصول مختلف به شهرهاي مختلف كانادا سفر كنيد و از نزديك زيباييهاي منحصر به فرد اين كشور توسعه يافته را لمس كنيد. درصورت علاقمندي به مهاجرت، با اخذ ويزاي توريستي مالتي كانادا، اين امكان براي شما فراهم است كه قبل از اقدام به مهاجرت به كانادا از نزديك شرايط كار، تحصيل، جغرافيا و آب و هواي اين كشور زيبا را در كنار ساير موارد مورد علاقه خود مورد بررسي قرار داده و با آگاهي كامل و ديد باز، با كمترين ريسك بهترين انتخاب را انجام دهيد.

شايان ذكر است كه از نكات بسيار مثبت اخذ ويزاي كانادا با اين دعوتنامه معتبر توريستي كه از طريق شريك تجاري آژانس مسافرتي در كانادا اخذ ميشود، پاسخ مثبت به انواع درخواست كنندگان ويزا از جمله افراد مجرد، متاهل و خانواده ها ميباشد. ضمن اينكه حتي براي افرادي كه قبلا اقدام به درخواست ويزا و يا اقامت كاناداي آنها با پاسخ منفي مواجه شده مانعي وجود ندارد و شركت خدمات مسافرتي امكان اخذ ويزا براي اين افراد را نيز دارد.

بهترين اقامتگاههاي شهر پوكت تايلند

هتل آمان شهر پوكت
از برجسته‌ترين ويژگي هتل آمان اين است كه در آن هيچ خدمات اتاقي يا حتي پذيرش نيز وجود ندارد اما ۴ كارمند هستند كه براي هر كدام از ميهمانان به عنوان پيشخدمت اختصاصي كار مي‌كنند. اسم آمان در زبان سانسكريت به خوبي تجربه نابي را كه مشتريان در اين هتل خواهند داشت، توصيف مي‌كند. «آرامش و صلح» (معني لغت آمان در زبان سانسكريت) تنها چيزي است كه از اين هتل در ياد مشتريان خواهد ماند.

اقامتگاه آمان توسط آدريان زكا (Adrian Zecha) در سال ۱۹۸۸ تأسيس شد و يكي از اولين هتل‌هايي بود كه توانست مفهوم بوتيك هتل را به جهانيان معرفي كند. آدريان زكا اولين هتل و اقامتگاه خود را در شهر «پوكت» (Phuket شهري در تايلند) با ۵۰۰ اتاق و ۴۰ ويلا ايجاد كرد. هم اكنون، اين هتل در بيشتر از ۲۰ كشور شعبه دارد و ويلاهاي عالي، خانه‌هاي ييلاقي با استخر خصوصي و مناطق راحت در فضاي باز را در اختيار مشتريان خود قرار مي‌دهد.

در هنگام سفر به تايلند با تور تايلند به شما توصيه مي كنيم حتما يك شب با رزروآنلاين هتل در اين مكان اقامت كنيد.

بهترين هتل تايلند

رزرواسيون بهترين هتل ها

كساني كه مي‌خواهند سفري مطمئن و آسوده داشته باشند، طبيعتاً پيش از سفر فكري براي اقامت‌شان مي‌كنند. امروزه رزرو اينترنتي هتل، يكي از مرسوم‌ترين، امن‌ترين و ساده‌ترين شيوه‌هاست كه از طريق آن مي‌توانيد هتل مناسب‌تان را رزرو كنيد. جاباما بهترين سايت رزرو هتل در كشور است؛ اما دليل‌مان براي اين ادعا چيست؟ در جاباما اطلاعات مفصلي درباره‌ي هتل‌هاي ايران و كشورهاي خارجي وجود دارد كه با مطالعه‌ي اين اطلاعات، كاربر انتخاب راحت‌تر و آگاهانه‌تري خواهد داشت. مشاهده‌ي عكس‌ها و نقشه‌ي محل واقع شدن هتل هم، عوامل ديگري هستند كه دانسته‌هاي كاربر را براي انتخاب و رزرو هتل افزايش مي‌دهند.

بهترين هتل ها براي اقامت در تور هاي خارجي

زماني كه صحبت از خدمات اتاق به ميان مي‌آيد، معمولاً اين هتل‌ها يي كه داراي خدمات ويژه و سرويس ها مخصوص هستند كه خودنمايي مي‌كنند. اقامت در اين هتل‌ها مي‌تواند تجربه خوب، راحت، مجلل و فراموش‌نشدني را در اختيار شما قرار دهد.
هتل‌هاي لوكس و گران‌قيمت، به خاطر فراهم آوردن راحتي و توجه به خواسته‌هاي مشتريان خود مشهور شده‌اند. اين امكانات از جمله خدمات متنوعي است كه به راحتي در هتل‌هاي كوچك و مسافرخانه‌ها يافت نمي‌شود. امكاناتي همچون خودروهاي رولز رويس با راننده شخصي، استخرهاي مجلل، پيشخدمت شخصي، مراكز تناسب‌اندام ۲۴ ساعته و واي فاي رايگان، تنها در يك هتل مجلل پيدا مي‌شود. اين هتل‌ها نه تنها چنين امكاناتي را در اختيار مشتريان خود قرار مي‌دهند بلكه به بهترين بودن در شغل خود هميشه مي‌بالند.
با توجه به تنوع آب و هوايي كره زمين و وجود سفر و گردشگري جهاني در تمامي اوقات سال، اقامتگاه‌هاي مجلل نيز هميشه مشتريان خاص خود را دارند. هنوز هم اقامتگاه‌هاي اندكي وجود دارند كه مي‌توانند تجربه و حس در منزل بودن را براي مشتريان خود فراهم كنند. در زير فهرستي از هتل‌هاي مجلل و بسيار زيبا را مي‌بينيد كه در دنيا بهترين هستند.

تور لحظه آخري ارمنستان

نكات طلايي سفر به ارمنستان

  • اشتراك ارمنستانيها و ايرانيها علاقه به نان لواش است


كشور ارمنستان و ايران به دليل همسايگي و نزديكي فرهنگي كه بين اين ۲ كشور در طول قرنها اتفاق افتاده است، از اشتراكات بسياري برخوردار هستند. يكي از اشتراكات خوشمزه نان لواش است. پس اگر اهل خوردن نان تازه با غذاي خود هستيد و علاقه داريد تا لذت خوردن نان داغ لواش با صبحانه خود را در ارمنستان هم تجربه كنيد، حتماً سري به نانواييهاي اين كشور بزنيد.

  • جوامع ارمني در بسياري از كشورهاي دنيا به شكل فعالي وجود دارند


در بسياري از كشورها ارمنستانيهايي وجود دارند كه خارج از كشور خود زندگي ميكنند. آنها به همراه افرادي كه ريشه ارمني دارند، جوامع خاص خود را تشكيل دادهاند تا از اين طريق به شكل مطلوبتري بتوانند آداب و سنت خود را حفظ و اجرا كنند. از اهم اين كشورها ميتوان به تور تركيه ، لبنان، آمريكا و بسياري ازتور اروپا اشاره كرد.

  • نقطه طبيعي خيرهكننده در ارمنستان و گرجستان
  • . خانواده و احترام به آن در بين مردم ارمني از اهميت خاصي برخوردار است


به عنوان نكته آخر اين مقاله بايد گفت كه از ديگر نكات مشترك بين مردم ايران و ارمنستان اهميت به خانواده و احترام گذاشتن به آن است. ذكر اين نكته هم خالي از لطف نيست كه ارمنيها نيز افرادي مانند فرزند تازه متولدشده يا عروس و داماد را كه به تازگي وارد خانواده آنها شدهاند، بسيار محترم شمرده و سعي ميكنند كانون خانواده خود را با حضور آنها گرمتر نگهدارند.


هتل بانيان تري شهر پوكت تايلند

هتل بانيان تري كار خود را در پوكت و ديگر شهرهاي تايلند آغاز كرد و زاييده افكار «هو كوان پينگ» (Ho Kwon Ping) و همسرش «كلر چيانگ» (Claire Chiang) بود. از زمان آغاز كار اين هتل خارجي در سال ۱۹۹۴ تا به الان، هتل بانيان تري توانسته به ۳۶ اقامتگاه در كل كشور برسد. اين هتل در آينده ۲ شعبه خود را در چين و يك هتل ديگر در مراكش افتتاح خواهد كرد. هتل مذكور در كنار شعب متفاوتي كه در كشور تايلند دارد در مجموع داراي ۲۸ شعبه در سراسر جهان هم هست. هتل بانيان تري به خاطر خدمات هتل‌هايش تا به حال بيشتر از ۷۰۰ جايزه به دست آورده است. اين هتل به خاطر داشتن ويلاهاي گرمسيري و چشمه‌هاي معدني در باغ استوايي توانسته مشتريان ثابتي را به دست آورد.

ويزاي كانادا


رشد و پيشرفت كشور كانادا طي دهه هاي گذشته سبب شده تا درخواست سفر به اين كشور با اهداف توريستي، تجاري، علمي و مهاجرتي روند رو به رشدي را داشته باشد. گستردگي سرزميني، اقليمهاي گوناگون، توسعه يافتگي در سطوح مختلف و كم بودن جمعيت در كنار نخبه گرايي همه و همه از عوامل اين رشد اين درخواست ميباشد. دشواري در دريافت رواديد براي سفر به كانادا سفر به اين كشور را براي بسياري جذابتر كرده است. طي 2 سال اخير با توجه به رويكرد مثبت نخست وزير جوان و خوش فكركانادا، جناب آقاي جاستين ترودو به ايرانيان، امكان اخذ ويزاي توريستي كانادا كه بصورت مالتي (چند بار ورود) با اعتبار 5 سال صادر ميشود، وجود دارد. با توجه به اينكه سياستهاي صدور ويزا (رواديد) ممكن است با تغيير دولتها و سياستها دستخوش تغييرات شوند، ممكن است رويكرد دولت آتي كشور كانادا در آينده تغيير كند و صدور اين نوع ويزا براي ايرانيان متوقف شود. لذا درصورتي كه براي اخذ ويزاي كانادا برنامه ريزي نموده ايد هر چه زودتر براي شروع فرايند اخذ ويزا اقدامات لازم را انجام دهيد.

بازديد شهرهاي ديدني كانادا


سخت است در ميان بادهاي سرد و كولاك‌هاي زمستانه مردمي را دلگرم كردن و اينكه چگونه شهرهاي اين كشور در پس زمستان‌هاي سخت، هزاران گردشگر تور كانادا را شيفته خود ساخته‌اند همچون رازي سر به مهر بر ما پوشيده است. شايد اين مردمش هستند كه با خوي گرم و مهمانوازيشان آغوش اين سرزمين را بر بازديدكنندگان باز نگاه داشته‌اند. اگرچه پاسخ قطعي به اين سوال وجود ندارد، نمي‌توان منكر زيبايي معصومانه طبيعت شهرهاي اين كشور پهناور شد. هر شهر در لواي جغرافيا و عارضه‌هاي طبيعي هويت و اعتباري خاص يافته است و در اين ميان تورنتو (Toronto، استان انتاريو) به عنوان بزرگترين و پرشورترين شهر كانادا كه گاه با پايتخت آن اشتباه گرفته مي‌شود، مونترال (Montreal، استان كبك) به عنوان پايخت فرهنگي آن با حال و هواي اروپايي‌ و آزاديخواهش و ونكوور (Vancouver، استان بريتيش كلمبيا) با جلوه‌اي كارت پستالي،‌ اقليمي معتدل و بهاري زودرس از شاخص‌ترين‌ها محسوب مي‌شوند. در انتها اگر مجال رهايي از تب كلانشهرها را يافتيد بد نيست كه نظري هم به سكونتگاه‌هاي كوچكتر بياندازيد، شايد بازديد از آن‌ها تجربه‌اي بزرگتر از وسعتشان را رقم زند. چرچيل اين شهر كوچك برفي كه حيات وحش قطب را از وراي شيشه‌ تلويزيون بيرون كشيده و آن را در قالب واقعيتي شگفت انگيز آشكار مي‌سازد يكي از پر طرفدارترين اين سكونتگاه‌هاست.

بازديد از سازه‌هاي شاخص كانادا


برج‌هاي استوار با كمترين درصد خطا در وقارشان و پل‌هاي مستحكم كه چون ماري سنگي در دل طبيعت خزيده‌اند، ترس، شگفتي و لذت را در قالبي منحصربفرد به روح تزريق خواهند كرد. حركت بر لبه‌هاي برج سي‌ان (CN Tower، تورنتو) و تجربه احساس رها شدگي در ميان ابرها و صرف وعده‌اي دل انگيز در رستوران گردان آن، برج اسكايلان (Skylon Tower، انتاريو) كه فرصت تأمل بر شكوه آبشارهاي نياگارا بدست مي‌دهد و پل كاپيلانو (Capilano Suspension Bridge، ونكوور) كه با پيچ و تابي موزون گردشگران تور كانادا را به ميان خلوت درختان هميشه بهار راه خواهد داد از شاخص‌ترين‌ها به شمار مي‌روند.

خريد بليط هواپيما لحظه آخري

تور دقيقه نودي يا آنطور كه بيشتر به گوش مي خورد عنوان‌ تورهاي لحظه‌ آخري است كه پديده ‌اي پرطرفدار و البته پر از چالش براي آنها كه مسافراني كه به دنبال سفرهايي با تخفيف‌ هاي باورنكردني‌ هستند مي باشد و اينكه كلي سوال در اين خصوص پيش مي ‌آيد و اولين سوالي كه ذهنتان را مشغول كرده اين است كه آيا اين نوع تورها اصلا قابل اطمينان هستند ؟ دومين سوال كه بسيار هم مهم است آيا در ازاي اين هزينه كم شده ،‌ ارائه سرويس‌ ها و خدمات نيز كمتر خواهند شد ؟ و سومين سوال اينكه اين تورها دقيقا چه تفاوتي با بقيه تورها دارند ؟

در اينجا به شما خواهيم گفت ، تورهاي لحظه آخري به توري گفته ميشوند كه دقيقا در حداقل فاصله زماني تا تاريخ امكان پذير بودن ثبت نام براي آن تور قرار بگيرد و در ضمن ظرفيت تور تكميل نشده باشد ، بنابراين آژانس هاي مسافرتي و هتل ها در وحله اول با كم كردن سود و در وحله دوم با پذيرش مسافران جهت متضرر شدنشان اقدام به ارائه آفرهايي براي فروش و خالي نماندن ظرفيت مابقي خود مي كنند و توجه داشته باشيد كه اين فاصله زماني معمولا بين 1 تا 3 روز مانده به اتمام تاريخ ثبت نام تور و اجراي آن تور براي مقاصد داخلي مي باشد.

مهم است بدانيد كه آژانس ‌هاي مسافرتي معتبر اغلب به ميزان قابل توجه و بالايي بليط هواپيما براي مقصدي معين و در زماني معين را خريداري مي كنند و در صورتي كه با فرارسيدن زمان پرواز آن سفر تعداد مسافرين به حد نصاب نرسيده باشد ، آژانس مجبور مي شود با صندلي ‌هاي خالي و بليط‌ هايي كه فروش نرفته كاري كند كه ضرر نكند و در نهايت برنامه خود را با هواپيمايي كه چارتر كرده‌ به سرانجام مي رساند و در ضمن دانستن اين نكته ضروري است كه اين آفرها تنها براي مقاصدي كه چارتر شده اند و عدم تكميل ظرفيت آن باعث ايجاد ضرر مالي سنگيني براي آژانس مورد نظر خواهد شد، پيش مي آيد و اينكه در هيچ صورتي براي مقصدي كم مسافر آفر و تخفيفي صورت نمي گيرد .

بليط ارزان

بليط هواپيما

تور كانادا

قيمت تور كانادا

قيمت تور اروپا

تور اروپا

تور اروپا نوروز98

تور تركيه

تور تايلند

رزرو هتل

شرايط اخذ ويزاي كانادا


با توجه به توريستي بودن اين ويزا بايد توجه داشت كه متقاضي سفر به كانادا بعنوان گردشگر و توريست نيازمند سوابق سفر مستند(Travel History) در 5 سال اخيرميباشد، بويژه سوابق سفر به كشورهاي توسعه يافته مانند كشورهاي عضو پيمان شنگن،استراليا، انگلستان، ژاپن، كره جنوبي، امريكا و ... . بديهي است كه نبود حداقل يك ويزاي معتبر در سوابق سفر 3 سال اخير، بزرگترين مانع در دريافت ويزاي توريستي كانادا خواهد بود. شركت خدمات مسافرتي اين نويد را به شما ميدهد كه براي سفر به اروپا در جهت افزايش اعتبار پاسپورت و تكميل سوابق سفر در كنار شما خواهد بود. اين دسته از متقاضيان ميتوانند از بسته هاي سفر متنوع اين شركت به مقاصد و شهرهاي مختلف اروپا همچون اتريش، هلند، جمهوري چك، فرانسه و ... بهره مند شوند.

فرايند اخذ ويزاي كانادا

  • تقاضاي دعوتنامه از كانادا
  • اقدام به ترجمه مداركي كه نياز به ترجمه دارند
  • تكميل ساير مدارك و فرمهاي آنلاين سفارت
  • انجام واريزيهاي سفارت بصورت آنلاين
  • سفر به استانبول جهت انگشت نگاري در دفتر شركت VFS
  • دريافت جواب ويزا
  • پيكاپ ويزا

چرا تور كانادا

تور ارزان كانادا


مي‌توان كانادا را سرزمين معماري‌هاي شگفت انگيز خواند. هر شهر با بنايي سحرانگيز به مانند نتي بر كليدهاي اين پيانوي اصيل انگليسي فرانسوي نشسته است و هزاران هزار موسيقي ناب را همگام با طنين جاذبه‌هاي سبز و سرد طبيعت اين كشور نواخته و خالق اوج و فرودي عجيب از وراي برج‌هاي سربه فلك كشيده در امتداد آبشارهاي خروشان شده است. هر لحظه با هويتي خاص در ذهن ثبت خواهد شد و تعادلي دوگانه از سختي سازه‌هاي سرد تا نرمي درياچه‌هاي درخشان و از سكون برج‌هاي سر به فلك كشيده تا جنبش رودخانه‌هاي وحشي را در روح القا كرده و دفتر خاطراتتان را آكنده از لحظات شيريني مي‌سازد كه زماني تحققشان در رويا ممكن بود. به خواندن ادامه دهيد تا سرّ جادوي اين سرزمين را در پس قالبي چند گانه از مصنوعات بشري و طبيعتي بكر دريابيد.

رزرو تور كانادا

تور كانادا
در تور كانادا با ما همراه شويد تا يكي از گرم‌ترين و سرزنده ترين سفرهاي خود را در يكي از سردترين كشورهاي دنيا تجربه كنيد. آژانس هواپيمايي دلتابان با سالها تجربه در زمينه اخذ ويزاي معتبرترين كشورهاي دنيا، اجراي تورهاي كانادا و همچنين اخذ ويزاي توريستي مالتي كانادا بصورت تضمين شده با همكاري بزرگترين كمپاني گردشكري كانادا اين اطمينان را به شما ميدهد تا آسوده خاطر با تيم حرفه اي ما مراحل اخذ ويزاي خود را طي نماييد.


مزيت هاي ويزاي كانادا


ويزاي مالتي كانادا (چندبار ورود) به شما اين فرصت را ميدهد تا طي 5 سال زمان كافي براي بررسي محيطي اين كشور پهناور را در سفرهاي گوناگون داشته باشيد. شما ميتوانيد در زمانها و فصول مختلف به شهرهاي مختلف كانادا سفر كنيد و از نزديك زيباييهاي منحصر به فرد اين كشور توسعه يافته را لمس كنيد. درصورت علاقمندي به مهاجرت، با اخذ ويزاي توريستي مالتي كانادا، اين امكان براي شما فراهم است كه قبل از اقدام به مهاجرت به كانادا از نزديك شرايط كار، تحصيل، جغرافيا و آب و هواي اين كشور زيبا را در كنار ساير موارد مورد علاقه خود مورد بررسي قرار داده و با آگاهي كامل و ديد باز، با كمترين ريسك بهترين انتخاب را انجام دهيد.

شايان ذكر است كه از نكات بسيار مثبت اخذ ويزاي كانادا با اين دعوتنامه معتبر توريستي كه از طريق شريك تجاري آژانس مسافرتي در كانادا اخذ ميشود، پاسخ مثبت به انواع درخواست كنندگان ويزا از جمله افراد مجرد، متاهل و خانواده ها ميباشد. ضمن اينكه حتي براي افرادي كه قبلا اقدام به درخواست ويزا و يا اقامت كاناداي آنها با پاسخ منفي مواجه شده مانعي وجود ندارد و شركت خدمات مسافرتي امكان اخذ ويزا براي اين افراد را نيز دارد.

بهترين اقامتگاههاي شهر پوكت تايلند

هتل آمان شهر پوكت
از برجسته‌ترين ويژگي هتل آمان اين است كه در آن هيچ خدمات اتاقي يا حتي پذيرش نيز وجود ندارد اما ۴ كارمند هستند كه براي هر كدام از ميهمانان به عنوان پيشخدمت اختصاصي كار مي‌كنند. اسم آمان در زبان سانسكريت به خوبي تجربه نابي را كه مشتريان در اين هتل خواهند داشت، توصيف مي‌كند. «آرامش و صلح» (معني لغت آمان در زبان سانسكريت) تنها چيزي است كه از اين هتل در ياد مشتريان خواهد ماند.

اقامتگاه آمان توسط آدريان زكا (Adrian Zecha) در سال ۱۹۸۸ تأسيس شد و يكي از اولين هتل‌هايي بود كه توانست مفهوم بوتيك هتل را به جهانيان معرفي كند. آدريان زكا اولين هتل و اقامتگاه خود را در شهر «پوكت» (Phuket شهري در تايلند) با ۵۰۰ اتاق و ۴۰ ويلا ايجاد كرد. هم اكنون، اين هتل در بيشتر از ۲۰ كشور شعبه دارد و ويلاهاي عالي، خانه‌هاي ييلاقي با استخر خصوصي و مناطق راحت در فضاي باز را در اختيار مشتريان خود قرار مي‌دهد.

در هنگام سفر به تايلند با تور تايلند به شما توصيه مي كنيم حتما يك شب با رزروآنلاين هتل در اين مكان اقامت كنيد.

بهترين هتل تايلند

رزرواسيون بهترين هتل ها

كساني كه مي‌خواهند سفري مطمئن و آسوده داشته باشند، طبيعتاً پيش از سفر فكري براي اقامت‌شان مي‌كنند. امروزه رزرو اينترنتي هتل، يكي از مرسوم‌ترين، امن‌ترين و ساده‌ترين شيوه‌هاست كه از طريق آن مي‌توانيد هتل مناسب‌تان را رزرو كنيد. جاباما بهترين سايت رزرو هتل در كشور است؛ اما دليل‌مان براي اين ادعا چيست؟ در جاباما اطلاعات مفصلي درباره‌ي هتل‌هاي ايران و كشورهاي خارجي وجود دارد كه با مطالعه‌ي اين اطلاعات، كاربر انتخاب راحت‌تر و آگاهانه‌تري خواهد داشت. مشاهده‌ي عكس‌ها و نقشه‌ي محل واقع شدن هتل هم، عوامل ديگري هستند كه دانسته‌هاي كاربر را براي انتخاب و رزرو هتل افزايش مي‌دهند.

بهترين هتل ها براي اقامت در تور هاي خارجي

زماني كه صحبت از خدمات اتاق به ميان مي‌آيد، معمولاً اين هتل‌ها يي كه داراي خدمات ويژه و سرويس ها مخصوص هستند كه خودنمايي مي‌كنند. اقامت در اين هتل‌ها مي‌تواند تجربه خوب، راحت، مجلل و فراموش‌نشدني را در اختيار شما قرار دهد.
هتل‌هاي لوكس و گران‌قيمت، به خاطر فراهم آوردن راحتي و توجه به خواسته‌هاي مشتريان خود مشهور شده‌اند. اين امكانات از جمله خدمات متنوعي است كه به راحتي در هتل‌هاي كوچك و مسافرخانه‌ها يافت نمي‌شود. امكاناتي همچون خودروهاي رولز رويس با راننده شخصي، استخرهاي مجلل، پيشخدمت شخصي، مراكز تناسب‌اندام ۲۴ ساعته و واي فاي رايگان، تنها در يك هتل مجلل پيدا مي‌شود. اين هتل‌ها نه تنها چنين امكاناتي را در اختيار مشتريان خود قرار مي‌دهند بلكه به بهترين بودن در شغل خود هميشه مي‌بالند.
با توجه به تنوع آب و هوايي كره زمين و وجود سفر و گردشگري جهاني در تمامي اوقات سال، اقامتگاه‌هاي مجلل نيز هميشه مشتريان خاص خود را دارند. هنوز هم اقامتگاه‌هاي اندكي وجود دارند كه مي‌توانند تجربه و حس در منزل بودن را براي مشتريان خود فراهم كنند. در زير فهرستي از هتل‌هاي مجلل و بسيار زيبا را مي‌بينيد كه در دنيا بهترين هستند.

تور لحظه آخري ارمنستان

نكات طلايي سفر به ارمنستان

  • اشتراك ارمنستانيها و ايرانيها علاقه به نان لواش است


كشور ارمنستان و ايران به دليل همسايگي و نزديكي فرهنگي كه بين اين ۲ كشور در طول قرنها اتفاق افتاده است، از اشتراكات بسياري برخوردار هستند. يكي از اشتراكات خوشمزه نان لواش است. پس اگر اهل خوردن نان تازه با غذاي خود هستيد و علاقه داريد تا لذت خوردن نان داغ لواش با صبحانه خود را در ارمنستان هم تجربه كنيد، حتماً سري به نانواييهاي اين كشور بزنيد.

  • جوامع ارمني در بسياري از كشورهاي دنيا به شكل فعالي وجود دارند


در بسياري از كشورها ارمنستانيهايي وجود دارند كه خارج از كشور خود زندگي ميكنند. آنها به همراه افرادي كه ريشه ارمني دارند، جوامع خاص خود را تشكيل دادهاند تا از اين طريق به شكل مطلوبتري بتوانند آداب و سنت خود را حفظ و اجرا كنند. از اهم اين كشورها ميتوان به تور تركيه ، لبنان، آمريكا و بسياري ازتور اروپا اشاره كرد.

  • نقطه طبيعي خيرهكننده در ارمنستان و گرجستان
  • . خانواده و احترام به آن در بين مردم ارمني از اهميت خاصي برخوردار است


به عنوان نكته آخر اين مقاله بايد گفت كه از ديگر نكات مشترك بين مردم ايران و ارمنستان اهميت به خانواده و احترام گذاشتن به آن است. ذكر اين نكته هم خالي از لطف نيست كه ارمنيها نيز افرادي مانند فرزند تازه متولدشده يا عروس و داماد را كه به تازگي وارد خانواده آنها شدهاند، بسيار محترم شمرده و سعي ميكنند كانون خانواده خود را با حضور آنها گرمتر نگهدارند.


هتل بانيان تري شهر پوكت تايلند

هتل بانيان تري كار خود را در پوكت و ديگر شهرهاي تايلند آغاز كرد و زاييده افكار «هو كوان پينگ» (Ho Kwon Ping) و همسرش «كلر چيانگ» (Claire Chiang) بود. از زمان آغاز كار اين هتل خارجي در سال ۱۹۹۴ تا به الان، هتل بانيان تري توانسته به ۳۶ اقامتگاه در كل كشور برسد. اين هتل در آينده ۲ شعبه خود را در چين و يك هتل ديگر در مراكش افتتاح خواهد كرد. هتل مذكور در كنار شعب متفاوتي كه در كشور تايلند دارد در مجموع داراي ۲۸ شعبه در سراسر جهان هم هست. هتل بانيان تري به خاطر خدمات هتل‌هايش تا به حال بيشتر از ۷۰۰ جايزه به دست آورده است. اين هتل به خاطر داشتن ويلاهاي گرمسيري و چشمه‌هاي معدني در باغ استوايي توانسته مشتريان ثابتي را به دست آورد.

ويزاي كانادا


رشد و پيشرفت كشور كانادا طي دهه هاي گذشته سبب شده تا درخواست سفر به اين كشور با اهداف توريستي، تجاري، علمي و مهاجرتي روند رو به رشدي را داشته باشد. گستردگي سرزميني، اقليمهاي گوناگون، توسعه يافتگي در سطوح مختلف و كم بودن جمعيت در كنار نخبه گرايي همه و همه از عوامل اين رشد اين درخواست ميباشد. دشواري در دريافت رواديد براي سفر به كانادا سفر به اين كشور را براي بسياري جذابتر كرده است. طي 2 سال اخير با توجه به رويكرد مثبت نخست وزير جوان و خوش فكركانادا، جناب آقاي جاستين ترودو به ايرانيان، امكان اخذ ويزاي توريستي كانادا كه بصورت مالتي (چند بار ورود) با اعتبار 5 سال صادر ميشود، وجود دارد. با توجه به اينكه سياستهاي صدور ويزا (رواديد) ممكن است با تغيير دولتها و سياستها دستخوش تغييرات شوند، ممكن است رويكرد دولت آتي كشور كانادا در آينده تغيير كند و صدور اين نوع ويزا براي ايرانيان متوقف شود. لذا درصورتي كه براي اخذ ويزاي كانادا برنامه ريزي نموده ايد هر چه زودتر براي شروع فرايند اخذ ويزا اقدامات لازم را انجام دهيد.

بازديد شهرهاي ديدني كانادا


سخت است در ميان بادهاي سرد و كولاك‌هاي زمستانه مردمي را دلگرم كردن و اينكه چگونه شهرهاي اين كشور در پس زمستان‌هاي سخت، هزاران گردشگر تور كانادا را شيفته خود ساخته‌اند همچون رازي سر به مهر بر ما پوشيده است. شايد اين مردمش هستند كه با خوي گرم و مهمانوازيشان آغوش اين سرزمين را بر بازديدكنندگان باز نگاه داشته‌اند. اگرچه پاسخ قطعي به اين سوال وجود ندارد، نمي‌توان منكر زيبايي معصومانه طبيعت شهرهاي اين كشور پهناور شد. هر شهر در لواي جغرافيا و عارضه‌هاي طبيعي هويت و اعتباري خاص يافته است و در اين ميان تورنتو (Toronto، استان انتاريو) به عنوان بزرگترين و پرشورترين شهر كانادا كه گاه با پايتخت آن اشتباه گرفته مي‌شود، مونترال (Montreal، استان كبك) به عنوان پايخت فرهنگي آن با حال و هواي اروپايي‌ و آزاديخواهش و ونكوور (Vancouver، استان بريتيش كلمبيا) با جلوه‌اي كارت پستالي،‌ اقليمي معتدل و بهاري زودرس از شاخص‌ترين‌ها محسوب مي‌شوند. در انتها اگر مجال رهايي از تب كلانشهرها را يافتيد بد نيست كه نظري هم به سكونتگاه‌هاي كوچكتر بياندازيد، شايد بازديد از آن‌ها تجربه‌اي بزرگتر از وسعتشان را رقم زند. چرچيل اين شهر كوچك برفي كه حيات وحش قطب را از وراي شيشه‌ تلويزيون بيرون كشيده و آن را در قالب واقعيتي شگفت انگيز آشكار مي‌سازد يكي از پر طرفدارترين اين سكونتگاه‌هاست.

بازديد از سازه‌هاي شاخص كانادا


برج‌هاي استوار با كمترين درصد خطا در وقارشان و پل‌هاي مستحكم كه چون ماري سنگي در دل طبيعت خزيده‌اند، ترس، شگفتي و لذت را در قالبي منحصربفرد به روح تزريق خواهند كرد. حركت بر لبه‌هاي برج سي‌ان (CN Tower، تورنتو) و تجربه احساس رها شدگي در ميان ابرها و صرف وعده‌اي دل انگيز در رستوران گردان آن، برج اسكايلان (Skylon Tower، انتاريو) كه فرصت تأمل بر شكوه آبشارهاي نياگارا بدست مي‌دهد و پل كاپيلانو (Capilano Suspension Bridge، ونكوور) كه با پيچ و تابي موزون گردشگران تور كانادا را به ميان خلوت درختان هميشه بهار راه خواهد داد از شاخص‌ترين‌ها به شمار مي‌روند.

خريد بليط هواپيما لحظه آخري

تور دقيقه نودي يا آنطور كه بيشتر به گوش مي خورد عنوان‌ تورهاي لحظه‌ آخري است كه پديده ‌اي پرطرفدار و البته پر از چالش براي آنها كه مسافراني كه به دنبال سفرهايي با تخفيف‌ هاي باورنكردني‌ هستند مي باشد و اينكه كلي سوال در اين خصوص پيش مي ‌آيد و اولين سوالي كه ذهنتان را مشغول كرده اين است كه آيا اين نوع تورها اصلا قابل اطمينان هستند ؟ دومين سوال كه بسيار هم مهم است آيا در ازاي اين هزينه كم شده ،‌ ارائه سرويس‌ ها و خدمات نيز كمتر خواهند شد ؟ و سومين سوال اينكه اين تورها دقيقا چه تفاوتي با بقيه تورها دارند ؟

در اينجا به شما خواهيم گفت ، تورهاي لحظه آخري به توري گفته ميشوند كه دقيقا در حداقل فاصله زماني تا تاريخ امكان پذير بودن ثبت نام براي آن تور قرار بگيرد و در ضمن ظرفيت تور تكميل نشده باشد ، بنابراين آژانس هاي مسافرتي و هتل ها در وحله اول با كم كردن سود و در وحله دوم با پذيرش مسافران جهت متضرر شدنشان اقدام به ارائه آفرهايي براي فروش و خالي نماندن ظرفيت مابقي خود مي كنند و توجه داشته باشيد كه اين فاصله زماني معمولا بين 1 تا 3 روز مانده به اتمام تاريخ ثبت نام تور و اجراي آن تور براي مقاصد داخلي مي باشد.

مهم است بدانيد كه آژانس ‌هاي مسافرتي معتبر اغلب به ميزان قابل توجه و بالايي بليط هواپيما براي مقصدي معين و در زماني معين را خريداري مي كنند و در صورتي كه با فرارسيدن زمان پرواز آن سفر تعداد مسافرين به حد نصاب نرسيده باشد ، آژانس مجبور مي شود با صندلي ‌هاي خالي و بليط‌ هايي كه فروش نرفته كاري كند كه ضرر نكند و در نهايت برنامه خود را با هواپيمايي كه چارتر كرده‌ به سرانجام مي رساند و در ضمن دانستن اين نكته ضروري است كه اين آفرها تنها براي مقاصدي كه چارتر شده اند و عدم تكميل ظرفيت آن باعث ايجاد ضرر مالي سنگيني براي آژانس مورد نظر خواهد شد، پيش مي آيد و اينكه در هيچ صورتي براي مقصدي كم مسافر آفر و تخفيفي صورت نمي گيرد .

بليط ارزان

بليط هواپيما

تور كانادا

قيمت تور كانادا

قيمت تور اروپا

تور اروپا

تور اروپا نوروز98

تور تركيه

تور تايلند

رزرو هتل

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 550
  • بازدید کلی : 4800
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی